Cerințe

  • Ai experiență profesională de minim 1 – 3 ani pe un rol similar;
  • Ai cunoștințe solide privind fundamentele contabile și ești familiarizat cu cele mai bune practici de salarizare;
  • Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă avantaj;
  • Ai cunoștințe bune de operare MS Office în special Excel;
  • Ești o persoană organizată, cu atenție la detalii;
  • Ai solide cunoștințe de utilizare a unui soft de payroll, ERP prezintă un avantaj.

 

Responsabilități

  • Vei prelucra datele salariale conform normelor interne IBB Holding și legislației naționale;
  • Vei verifica pontajele angajaților și vei valida numărul de ore lucrate;
  • Vei asigura calcularea corectă a salariilor ținând cont de orele suplimentare, deduceri, bonusuri, concedii medicale etc. cu ajutorul unui sistemul ERP;
  • Vei fi persoană de contact pentru orice întrebări ale colegilor, colaboratorilor, cât și a autorităților financiare;
  • Vei realiza diverse rapoarte periodice sau solicitate ad-hoc;
  • Vei fi parte al unui proces continuu de identificare al oportunităților de eficientizare a activităților de payroll;
  • Vei analiza și minimiza potențiale erori în procesul de payroll.

 

Beneficii

  • Oportunitatea de a lucra într-o echipa tânără și dinamică;
  • Salariu competitiv și motivant;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și promovare;
  • Asigurare medicală privată;
  • Abonament Bookster;
  • Cursuri și Traininguri pentru dezvoltare profesională.

Trimite-ne CV-ul tau

Despre noi

De la înființarea sa în Offenbach am Main în 2012, IBB a fost un partener de încredere în industria construcțiilor de clădiri. Suntem mereu în mișcare și căutăm constant noi oportunități, de dezvoltare profesională în diverse domenii economice. Specialiști calificați și foarte motivați susțin cea mai importantă bază a succesului nostru. Ca o afacere de familie, IBB susține forța de muncă calificată. Dacă împărtășim valori similare, ne-ar plăcea să auzim de la tine și să te avem la bord! Vom crește împreună!