Candidatul Ideal:

  • Studii superioare finalizate
  • Experiență relevantă în achiziția de materii prime, minim 2-3 ani
  • Abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii
  • cunoștințe bune privind contractele comerciale
  • capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii
  • Atitudine proactivă, viteză bună de reacție și de capacitatea de a lua decizii
  • Cunoștințe de operare pachetul MS Office
  • Cunoștințe limbi străine – engleză avansat
  • Carnet conducere categoria B

Descrierea jobului

  • Coordonează activitățile de achiziții, în conformitate cu politicile și viziunea companiei
  • Se ocupă de comenzile de materii prime de la furnizori, luând în considerare capitalul de lucru și livrarea completă și la timp către clienți/ producție
  • Analizează tendințele din piața de materii prime și face propuneri privind nivelul de stoc pe fiecare categorie de produs
  • Monitorizează nivelurile stocurilor, stabilește pentru fiecare reper nivelul optim de stoc și urmărește respectarea acestuia
  • Efectuează calculele trimestriale și ajustări ale stocului de siguranță a materiilor prime
  • Urmărește stocul de materii prime expirate pentru a le bloca și a cere furnizorilor prelungirea termenului de expirare
  • Analizează materiile prime cu rotație lentă și întocmește un plan de acțiune
  • Monitorizează și urmărește deficitul de materii prime în concordanță cu planificatorii de producție
  • Coordonează fluxul logistic intern de materii prime
  • Construiește și menține o relație profesională foarte bună cu furnizorii; identifică noi furnizori și analizează ofertele acestora
  • Negociază contracte, oferte de preț, condiții de livrare și termene de plată
  • Stabilește împreună cu celelalte departamente criteriile de eligibilitate pentru furnizori și efectuează periodic evaluarea acestora
  • Gestionarea datelor de bază și urmărirea primelor conezi de noi materii prime
  • Concentrarea pe îmbunătățirea continuă a proceselor într-un mediu în schimbare și provocator
  • Respectarea normelor de securitate și calitate în vigoare la îndeplinirea sarcinilor.

Oferta, beneficii:

  • Un mediu de lucru modern şi dinamic;
  • Integrarea într-o echipă tânără și performantă
  • Condiţii foarte bune de lucru;
  • Salariu motivant;
  • Asigurare medicală privată

Trimite-ne CV-ul tau

Despre noi

De la înființarea sa în Offenbach am Main în 2012, IBB a fost un partener de încredere în industria construcțiilor de clădiri. Suntem mereu în mișcare și căutăm constant noi oportunități, de dezvoltare profesională în diverse domenii economice. Specialiști calificați și foarte motivați susțin cea mai importantă bază a succesului nostru. Ca o afacere de familie, IBB susține forța de muncă calificată. Dacă împărtășim valori similare, ne-ar plăcea să auzim de la tine și să te avem la bord! Vom crește împreună!