Profilul candidatului

  • Absolvent al învățământului superior economic de specialitate;
  • Experienta de cel puțin 3 ani în domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile;
  • Cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și financiar-contabil;
  • Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • Computer literacy in sisteme contabile;
  • Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
  • Capacitate de organizare și conducere a activității serviciului;
  • Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare)

 

Responsabilități și sarcini:

  • Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății si a integrității întregului patrimoniu al companiei în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare sau cu reglementările interne;
  • Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare;
  • Urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării);
  • Organizează și coordonează controlul financiar preventiv, stabilind operațiunile și documentele ce se supun controlului financiar preventiv, precum și persoanele care exercită acest control;
  • Organizează și participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
  • Răspunde de evidența formularelor cu regim special;
  • Organizează controlul asupra operațiilor patrimoniale;
  • Asigură și răspunde îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • Supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
  • Asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
  • Efectuează analiza financiar contabilă pe bază de bilanț, pe care o prezintă în consiliul de administrație și respectiv adunării generale a asociaților;
  • Avizează lucrări pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidență, decontări, cheltuieli-venituri, bilanț, analize de sistem, tehnică de calcul;

 

Beneficii

  • Integrarea într-o echipă tânără și performantă
  • Condiţii foarte bune de lucru;
  • Salariu motivant;
  • Asigurare medicală privată

Trimite-ne CV-ul tau

Despre noi

De la înființarea sa în Offenbach am Main în 2012, IBB a fost un partener de încredere în industria construcțiilor de clădiri. Suntem mereu în mișcare și căutăm constant noi oportunități, de dezvoltare profesională în diverse domenii economice. Specialiști calificați și foarte motivați susțin cea mai importantă bază a succesului nostru. Ca o afacere de familie, IBB susține forța de muncă calificată. Dacă împărtășim valori similare, ne-ar plăcea să auzim de la tine și să te avem la bord! Vom crește împreună!