Cerinte

  • Cunoștințe solide de mecanică utilaje și autoutilitare;
  • Experiență de minim 5 ani pe o poziție similară, cu experiență de gestiune a unei echipe de mecanici;
  • Experiență de lucru cu șoferi de camion reprezintă avantaj;
  • Abilități foarte bune de organizare si gestiune priorități;
  • Abilități foarte bune de comunicare;
  • Bun organizator;
  • Cunoștințe operare calculator, în special pachetul Microsoft Office.

 

Principale responsabilități:

  • Coordonează și asigură buna desfășurare a lucrărilor de reparații și mentenanța preventivă pentru flota de camioane și utilaje a companiei;
  • Coordonează echipa din cadrul atelierului mecanic, repartizează sarcinile de lucru în cadrul atelierului și supervizează buna desfășurare a lucrărilor de mentenanța și reparații;
  • Asigură buna execuție a lucrărilor de reparații pentru camioane, semi-remorci specializate de transport si alte utilaje, ori de câte ori este nevoie și în funcție de priorități, pentru a reduce/elimina timpii de nefuncționare și întreruperea activității de transport, producție și execuție;
  • Asigură execuția lucrărilor de întreținere periodică a camioanelor si utilajelor aflate in exploatarea companiei, pentru funcționarea acestora la parametri optimi;
  • Asigura evaluarea și diagnosticarea stării tehnice a camioanelor și utilajelor din cadrul companiei în vederea identificării nevoilor de reparații și întreținere;
  • Lucrează îndeaproape cu Managerii de proiect pentru buna desfășurare a lucrărilor;
  • Verifică calitatea execuției reparațiilor și reviziilor, a încadrării în termenele stabilite, atât în fluxul desfășurării lor, cât și după terminarea acestora;
  • Asigură gestiunea eficientă a stocului de piese auto și consumabile pentru buna funcționare a activității în cadrul atelierului;
  • Participă la inventarul stocului de piese de schimb și consumabile pentru a asigura concordanța între stocul scriptic și cel faptic;
  • Păstrează legătura cu furnizorii de piese de schimb și consumabile necesare în cadrul atelierului mecanic;
  • Asigură înregistrarea corespunzătoare a tuturor operațiunilor din cadrul atelierului, conform procedurilor interne de lucru și utilizând sistemele informatice utilizate în cadrul companiei;
  • Asigură realizarea planului de mentenanță pentru camioane, utilaje și semiremorci de transport specializat;
  • Analizează activitatea atelierului mecanic, identifică și propune soluții de optimizare a activității.

 

BENEFICII:

  • Un mediu de lucru modern și dinamic;
  • Integrarea într-o echipă tânără și performantă
  • Condiții foarte bune de lucru;
  • Salariu motivant;
  • Asigurare medicală privată

Trimite-ne CV-ul tau

Încarcă-ți CV-ul*

Despre noi

De la înființarea sa în Offenbach am Main în 2012, IBB a fost un partener de încredere în industria construcțiilor de clădiri. Suntem mereu în mișcare și căutăm constant noi oportunități, de dezvoltare profesională în diverse domenii economice. Specialiști calificați și foarte motivați susțin cea mai importantă bază a succesului nostru. Ca o afacere de familie, IBB susține forța de muncă calificată. Dacă împărtășim valori similare, ne-ar plăcea să auzim de la tine și să te avem la bord! Vom crește împreună!