Peste 3 ani de experiență în Financiar / Contabilitate
 
Candidatul Ideal

  • Absolvent al învățământului superior economic de specialitate;
  • Experiență de cel puțin 3 ani în domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile;
  • Cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și financiar-contabil;
  • Cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
  • Computer literacy în sisteme contabile;
  • Operarea în NEXUS constituie un avantaj;
  • Capacitatea de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
  • Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare)

 

Responsabilități:
Asigură:

  • Evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și cheltuielilor:
  • Înregistrează încasările și plățile în lei conform extrasului de cont;
  • Verifică și operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
  • Verifică și operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Înregistrează intrări/ieșiri de marfă/materiale în baza documentelor primite de la magazie;
  • Operarează facturile emise și încasarea acestora;
  • Operarează facturile primite de la furnizori interni/externi pentru prestații diverse, precum și a plăților către aceștia;
  • Se asigură de încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli și pe centre de cost.

 

Răspunde de:

  • Îmbunătățirea permanentă a pregătirii sale profesionale și de specialitate;
  • Păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legate de firmă;
  • Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei;
  • Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său;
  • Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele firmei;
  • Se implică în vederea soluționării situațiilor de criză care afectează firma;
  • Urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluării patrimoniului (prudenței, permanenței metodelor, continuității activității, independenței exercițiului, intangibilității bilanțului de deschidere, necompensării);
  • Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere a patrimoniului urmărind modul de valoificare a rezultatelor inventarierii;
  • Asigură și răspunde de îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • Supraveghează reconcilierea și închiderea conturilor;
  • Asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;

 

Beneficii:

  • Salariu motivant;
  • Asigurare medicală privată;
  • Integrarea într-o echipă tânără și performantă;
  • Condiţii foarte bune de lucru;

Trimite-ne CV-ul tau

Încarcă-ți CV-ul*

Despre noi

De la înființarea sa în Offenbach am Main în 2012, IBB a fost un partener de încredere în industria construcțiilor de clădiri. Suntem mereu în mișcare și căutăm constant noi oportunități, de dezvoltare profesională în diverse domenii economice. Specialiști calificați și foarte motivați susțin cea mai importantă bază a succesului nostru. Ca o afacere de familie, IBB susține forța de muncă calificată. Dacă împărtășim valori similare, ne-ar plăcea să auzim de la tine și să te avem la bord! Vom crește împreună!